Billund - Aalborg

27 mei 2014 - Aalborg, Denemarken

Na drie dagen onderweg met de fiets staan er 242 km op onze teller. We zitten nog goed op schema. We hebben de voorbije dagen al genoten van al het groen en weidse uitzichten hier. Wat ook leuk en mooi is, is dat er geregeld in het midden van een veld ineens een meertje opduikt waar er dan af en toe zwanen op aanmeren of in het bos ineens herten voor ons komen huppelen.
De benen zijn ondertussen het golvend landschap van Denemarken al wat gewoon geraakt. Het zonnetje helpt daar natuurlijk ook bij. Vannacht is de wind komen opzetten en dat hebben we vandaag goed ondervonden, soms in ons voordeel maar meestal in ons nadeel. Op zich niet zo erg, want tot nu toe al steeds prachtig weer gehad met geen enkel spatje regen. Puur genieten dus. We gaan hier eens zien of onze eerste handwas ondertussen al droog is en ons rustig gaan klaarmaken voor de volgende etappe.
Tot de volgende en dank je wel voor jullie reacties!

1. Papa en mama Winge:
    27 mei 2014
    Dag straffe madammen,
    Tziet er allemaal goed uit, hopelijk nog niet teveel blaren of krampen. Geniet maar van het mooie landschap en het zonnetje.
    Doe het verder nog goed. Groetjes en dikke knuffel van het thuisfront.
  2. Vero de andere IDEWE-fietsgriet:
    28 mei 2014
    Héélabah ! Leuk te lezen dat jullie goed zijn vertrokken en de trend hebben gevonden in het golvend landschap ;-) het weer zit precies goed mee... Als ik jullie foto's zie, krijg ik er ook helemaal zin in... nog 14 dagen en ik ben ook weg ;-) Tot binnenkort en nog veel plezier !
  3. Nonkel:
    30 mei 2014
    Moeten we dit nu allemaal geloven of zitten jullie eigenlijk al een week in het spa resort om de hoek bij de luchthaven? Fotos van google aan het plukken en er nog eens een goeie op drinken bij het verzinnen van het volgende dagverhaaltje.
    allez, ik zal toch maar denken dat het klopt. TOF !!!
    doet alleszins goesting krijgen om ook eens naar daar op reis te gaan.
    perseverantia dat.
  4. Tim:
    30 mei 2014
    dag fietstertjes, wou even de 'stemning' (ga er van uit dat dat wel zal lukken om te vertalen naar het nederlands) komen ondersteunen - ziet er allemaal zeer goed uit, benieuwd naar updates
    1 vraagske dat ik toch moet stellen: per ongeluk nog geen bezoekje gehad van een trol of zo?
    allé HUP!
  5. Bea:
    30 mei 2014
    Hey meiskes, ik hoorde van jullie straffe "expeditie" en ik heb van jullie mama deze blog afgebedeld :) Stout hé! Geweldig dat jullie dit doen, geniet er maar van! Dikke knuffel xxx
  6. Mama de boem:
    31 mei 2014
    Tof om te horen dat jullie het goed stellen en genieten van al dat moois! Het geeft zo'n goed gevoel om jullie foto's te zien, ook wel fier natuurlijk....
    Geniet er met volle teugen van hé!!!
    Dikke kus en knuffel!
  7. Nele & Steph:
    7 juni 2014
    @Tim: we zijn de trol eindelijk tegengekomen :-), al was ie niet te vinden in Denemarken maar in Zweden ;-)